Bon dia famílies,
Aquest curs, hem fet una passa més en
la metodologia del centre. Descubrirem tots junts els AMBIENTS!
L'aula de 2n B se converitrà en l'ambient matemàtic
(nom provisional fins triar el definitiu), on compartirem molts d'aprenentatges
amb els grups de 1r (1r A: Índis i índies i 1r
B: Exploradors i exploradores) i l'altre grup de 2n (Dames i cavallers).
He pensat en montar una botiga a
l'aula, ja que d'aquesta menra treballam molts d'aspectes matemàtics, des de la necessitat de saber els números, fins a conèixer l'euro, les unitats de mesura o operacions tan habituals com
la suma i la resta (i un llarg etc.). Per això us voldria demanar la vostra ajuda, portant materials per vendre
a la botiga: envasos buits de xampú, de suc, d'actimels, capses de cartró de galletes, cereals... el que tengueu
per casa per tirar al fems.
També dir, que el moment d'anar a comprar
és ideal per fer un aprenentatge significatiu i dinàmic: pensam i escrivim la llista, preparam les bosses per
reutilitzar, sumam els preus...! Aprofitau!!!!!!!
Gràcies.
Bon cap de setmana!
Me encanta esta idea!
ResponEliminaOk, durem coses per la botiga!
ResponEliminaPerfecte!!! Portarem per omplir aquesta botiga tan xula!
ResponEliminaHehehe, moltes gràcies famílies!!! Bona setmana.
ResponEliminaMaria Antònia! Com feis per simbolitzar els sous? Vols que preparem monedes de cartró? O pot ser amb cartolina plastificada podem fer bitllets i monedes...??? Si necessiteu ajuda digueu i et donem un cop de mà!
ResponEliminaGràcies Àngels, però a l'escola tenim billets, monedes no en tenim, però en compraré!
ResponEliminaD'acord! Com volgueu!
ResponEliminaDe totes maneres, gràcies Àngels!
ResponElimina